Streetmode en urban culture hebben een lange weg afgelegd sinds hun nederige begin in de jaren negentig. Vanuit ongelijksoortige lokale scenes in Japan, Europa en de VS hebben de hiphop-, punk- en skateboardbewegingen die jonge mensen bezielen eindelijk hun weg gevonden naar de haute couture.
Merken staan nu te popelen om samen te werken met de muziek- en kunsticonen die het voortouw nemen.
Merken staan nu te popelen om samen te werken met de muziek- en kunsticonen in de voorhoede van deze creatieve cross-over. Klanten staan uren in de rij om als eerste exclusieve stukken te kunnen kopen die ontworpen zijn door onder andere Pharrell Williams, Virgil Abloh en Tom Sachs.
Highsnobiety is een van de bekendste merken in de modewereld.
Highsnobiety, een lifestyle-publicatie gevestigd in New York, Berlijn en Tokio, loopt voorop in dit wereldwijde fenomeen. The Incomplete vereeuwigt de verhalen van merken van Supreme tot COMME des GARÇONS. Samen met de meest invloedrijke ontwerpers en smaakmakers belicht Highsnobiety stukken en herenkledingmerken die de tand des tijds hebben doorstaan.